برند رولوشن همیشه از بهترین مواد، تجهیزات و فناوری‌ها استفاده کرده و محصولاتی با فرمولاسیون منحصر بفرد و با قیمتی فوق‌العاده مناسب برای مشتریان خود فراهم کرده است. این برند تصمیم دارد کاری کند که برای دیده شدن زیبایی دیگر مانعی برای افراد وجود نداشته باشد و همه بتوانند از زیبایی لذت ببرند، چه این موانع قیمت باشد، چه تنوع رنگ و چه دسترسی به محصولات آرایشی. یکی از شعارهای برند رولوشن همیشه رسیدن به پیشرفت است نه کمال. در این بخش سعی داریم به برخی سوالات پرتکرار شما در مورد برند رولوشن پاسخ دهیم و اطلاعات برند رولوشن را در اختیار شما قرار دهیم.

محصولات رولوشن ساخت کجاست؟

حدود 60 درصد از محصولات رولوشن در چین، 25 درصد از آنها در تایوان، 15 درصد در انگلستان، ایتالیا، فرانسه و آلمان تولید می‌شوند.

برند رولوشن تست حیوانی دارد؟

هر محصولی که برند رولوشن تولید می‌کند ضدخشونت علیه حیوانات بوده و تست حیوانی ندارد. این برند مجوز PETA دارد و هرگز اجازه نمی‌دهد که مواد اولیه و همینطور محصول نهایی در هیچ مرحله‌ای روی حیوانات آزمایش شود.cruelty-free-revolution

چرا از مواد مصنوعی در ترکیب محصولات رولوشن استفاده می‌شود؟

مواد مصنوعی برای استفاده، منابع معتبرتری هستند، چرا که به کشت و کار و مواد کشاورزی وابسته نیست و میزان خلوص و انسجام مواد همیشه یکسان است، در صورتی که این موضوع در مورد محصولات طبیعی صدق نمی‌کند. با استفاده از مواد مصنوعی نیازی نیست که به زمین‌هایی که غذای ما را تأمین می‌کنند آسیبی وارد شود، در نتیجه زمین مدت زمان بیشتری پایدار می‌ماند. هنگام ساخت محصولات برند رولوشن، همه گزینه‌هایی که برای تولید قابل استفاده هستند ارزیابی شده و در نهایت موادی مورد استفاده قرار می‌گیرند که بهترین کیفیت را دارند.

آیا محصولات برند رولوشن وگان هستند؟

یکی از اهداف برند رولوشن این است که محصولاتش در خط تولید محصولات مراقبتی رولوشن در سال 2021 صددرصد وگان باشند. آنها در تلاشند که میزان محصولات وگان را در همه زیرشاخه‌های خود افزایش دهند.

is-makeup-revolution-vegan

چرا در تولید محصولات رولوشن از مواد نگهدارنده (پارابن) استفاده می‌شود؟

مواد نگهدارند محصولات را عاری از باکتری، کپک و قارچ نگه می‌دارد، در غیر این صورت محصولات خیلی سریع خراب شده و ممکن است مضر باشند.

fragrance-in-cosmeticsچرا در برخی محصولات برند رولوشن از رایحه استفاده می‌شود؟

برند رولوشن تلاش کرده تا گزینه‌های متنوعی را ارائه دهد – فاقد رایحه، حاوی رایحه طبیعی و همینطور رایحه مصنوعی. برخی مواد رایحه‌ای دارند که ممکن است برای برخی افراد خوشایند نباشد، بنابراین از رایحه استفاده می‌شود تا این بوی ناخوشایند کاملا پوشانده شود. در مورد برخی محصولات دیگر، رایحه بخشی از تجربه حسی آن محصول است و وجود آن ضروری است.

منظور از مواد بازیافت پذیر در محصولات رولوشن چیست؟

مواد بازیافت‌پذیر موادی هستند که از مواد اضافی و استفاده نشده از فرآیندهای دیگر باقی مانده‌اند. برای مثال وقتی آب میوه‌ها گرفته می‌شود، تفاله میوه و همینطور هسته جدا می‌شود و از آنها می‌توان مواد مفید دیگری ساخت.

آیا محصولات رولوشن طبق مقررات تنظیم شده بهداشتی تولید می‌شوند؟

قبل از اینکه محصولات رولوشن برای فروش عرضه شوند، همگی طبق مقرارت تنظیم شده در ایالات متحده عربی، انگلستان، ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، خاورمیانه و بسیاری از کشورهای آمریکای جنوبی ارزیابی می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *