آیا می‌دانستید که کرم پودر رولوشن کانسیل اند دیفاین هم اکنون در 50 رنگ مختلف به بازار عرضه شده است؟ این تنها یکی از مزیت‌های این کرم پودر فوق‌العاده است. در این مقاله سعی داریم به نقد کرم پودر رولوشن بپردازیم و به مزایا و معایب آن اشاره کنیم. این مقاله بر اساس برخی نظرات درباره کرم پودر رولوشن نوشته شده است.

ما در دنیایی هستیم که حتی بسیاری از برندهای بزرگ و معتبر هم تنوع رنگی خیلی زیادی ندارند. اما خوشبختانه برند رولوشن این امکان را برای همه ما فراهم کرده که هر رنگ پوستی که داریم یکی از رنگ های کرم پودر رولوشن را انتخاب نماییم.

این کرم پودر پس از ارائه کانسیلر رولوشن کانسیل اند دیفاین توسط برند رولوشن عرضه شد. احتمالا این را هم بدانید که کانسیلر رولوشن هم از روی کانسیلر تارت مدل شیپ تیپ الگو برداری شده بود. اما این محصول یونیسکس (قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها) حسابی سر و صدا به پا کرد و طرفداران بسیاری پیدا کرد.

رنگ-های-کرم-پودر-رولوشنکرم پودر رولوشن اصل در یک بطری شیشه‌ای لوکس و جذاب عرضه شده که با کمک اپلیکاتور کاربردی داخل آن، استفاده از آن بسیار آسان شده است. این کرم پودر به راحتی روی پوست می‌لغزذ و خیلی خوب روی پوست می‌خوابد. با اینکه این کرم پودر بسیار پیگمنته است اما به هیچ وجه حالت ماسیده و غیرطبیعی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

این کرم پودر میکاپ رولوشن به گونه‌ای طراحی شده که برای هر نوع پوستی قابل استفاده است. کرم پودر فول کاور رولوشن فاقد چربی بوده و پوشش کاملی به پوست می‌دهد. جلوه‌ای که این محصول به پوست می‌دهد نیمه مات است. با این حال به چین و چروک‌ها نفوذ نمی‌کند و خطوط اضافی روی پوست ایجاد نمی‌کند. همچنین به خشکی‌های پوست نمی‌چسبد و باعث خشکی بیشتر پوست نمی‌شود.

فرمولاسیون این کرم پودر کرمی است اما خیلی غلیظ نیست. با کمک یک اسفنج بیوتی بلندر، خیلی خوب روی پوست می‌خوابد. کرم پودر رولوشن به هیچ وجه حالت چسبناک و چرب ندارد. اما اگر دو یا چند لایه از آن روی پوست زده شود، کمی سنگین به نظر می‌رسد.

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، جلوه نهایی کرم پودر رولوشن اصل روی پوست نیمه مات است. اما اگر با پرایمرهایی مورد استفاده قرار بگیرد که مات یا براق باشند، ممکن است جلوه نهایی آن نیز روی پوست تغییر کند. کرم پودر کانسیل اند دیفاین رولوشن روی پوست چرب برای حدود دو ساعت کاملا مات می‌ماند. اما بعد از این زمان ممکن است جلوه ایجاد شده روی پوست کمی تغییر کند. با این حال پرایمرها می‌توانند کمک زیادی به مات ماندن پوست بکنند. دوام کرم پودر هم بسیار بالاست و برای مدت 8-9 ساعت، پوست را کاملا یکدست و صاف نگه می‌دارد.

کرم پودر رولوشن خاصیت مرطوب کنندگی ندارد، بنابراین ممکن است برای پوست‌هایی که نرمال یا خشک است، خیلی ایده‌آل نباشد، اما برای پوست‌های چرب و مختلط گزینه‌ای فوق‌‎العاده جذاب خواهد بود. اگر از بین رنگ های کرم پودر رولوشن بتوانید رنگ مناسب پوست خود را انتخاب کنید (که با تنوع رنگ های کرم پودر رولوشن این کار به راحتی امکان پذیر است) جلو‌ای کاملا طبیعی به پوست خواهید داد. اگر به دنبال این هستید که پوستتان کاملا طبیعی به نظر برسد، یک لایه از این کرم پودر برای پوستتان کافیست.

کیفیت-کرم-پودر-رولوشن

اگر پوستتان مستعد جوش باشد، پیدا کردن یک کرم پودر همیشه سخت است. اما خوشبختانه کرم پودر رولوشن برای استفاده در این مواقع نیز گزینه بسیار مناسبی است. گاهی استفاده از کانسیلرها و محصولات مختلف باعث می‌شود که پوست حالت بدتری به خود بگیرد و به هیچ وجه صاف و یکدست نشود. اما این محصول کمک می‌کند که پوستتان تا حد زیادی پوشانده و یکدست شود. کیفیت کرم پودر رولوشن بسیار بالاست. همین نکته باعث شده که محبوب بسیاری از بلاگرهای زیبایی و همچنین میکاپ آرتیست‌ها باشد. بنابراین می‌توان آن را با قیمتی بسیار مناسب (حدودا 9 یورو) را تهیه نموده و از ویژگی‌های جذابی که دارد استفاده برد.

خرید کرم پودر رولوشن

نقد-کرم-پودر-رولوشنشاید برای همه افرادی که قصد خرید آنلاین کرم پودر رولوشن را دارند، انتخاب رنگ یک دغدغه باشد. خیلی طبیعی است که نگران این باشند که رنگ این محصول با رنگ پوستشان مچ نباشد. اما خرید کرم و کانسیلر آنلاین به لطف ابزاری که سایت رولوشن در اختیار ما گذاشته بسیار آسان شده است. با یک آزمون سریع و دقیق، به راحتی می‌توانید رنگ مناسب پوستتان را از بین 50 رنگ متنوعی که این برند عرضه کرده، انتخاب نمایید. همچنین مشاوران ما در سایت اینترنتی رولوشن ایران به شما در انتخاب رنگ مناسب کرم پودر کمک خواهند کرد.

برای پیدا کردن رنگ مناسب کرم پودر، ابتدا باید گروهی را انتخاب کنید که بیشترین شباهت به رنگ پوستتان را دارد. رنگ روشن، متوسط و تیره. سپس ته رنگ پوستی خود را انتخاب می‌کنید و در نهایت رنگ دلخواهتان را خریداری می‌نمایید.

امیدواریم این مقاله در باب نقد کرم پودر رولوشن به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کرده باشد. اگر تمایل به خرید این کرم پودر داشته باشید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی رولوشن ایران مراجعه کرده و این محصول را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *