برای انتخاب یک کرم پودر مناسب رنگ پوست صورتتان در قدم اول باید ته رنگ پوست خود را شناسایی کنید. در حالی که سطح پوست شما ممکن است به دلیل چیزهای زیادی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا آکنه تغییر رنگ دهد، ته رنگ پوست شما همیشه ثابت می ماند.

انتخاب کرم پودر مناسب رنگ پوست

بنابراین، تعیین ته رنگ به شما کمک می کند رنگ زیرسازی مناسب را انتخاب کنید. به طور کلی افراد در یکی از سه زیر رنگ قرار می گیرند:
سرد، به این معنی که پوست شما بیشتر آبی، قرمز یا صورتی است.
گرم، به این معنی که پوست شما طلایی، زرد یا هلویی تر است.
خنثی، یعنی پوست شما ترکیبی از رنگ های سرد و گرم است.

Skin Tone

چند تست وجود دارد که می توانید برای تعیین اینکه آیا ته رنگ شما گرم، سرد یا خنثی است استفاده کنید. این آزمایشات شامل ارزیابی رنگ مو و چشم شما، رنگ‌هایی که به نظرتان بهتر است، واکنش شما به خورشید و رنگ رگ‌هایتان است.
به طور طبیعی موهای سیاه، قهوه ای یا بلوند همراه با چشمان سبز، خاکستری یا آبی نشان دهنده ته رنگ سرد است. چشم‌های فندقی، قهوه‌ای یا کهربایی همراه با موهای بلوند و به‌طور طبیعی مشکی، قهوه‌ای نشان‌دهنده ته رنگ گرم است.
اگر ته رنگ شما سرد باشد، زیورآلات نقره ای بهترین ظاهر را به شما خواهند داد. اگر ته رنگ شما گرم باشد، جواهرات طلا به بهترین شکل برای شما به نظر می رسند. کسی که ته رنگ خنثی دارد، هم در نقره و هم طلایی به یک اندازه خوب به نظر می‌رسد.

شناسایی ته رنگ پوست

 

افرادی که پوستی با تنی سرد دارند در زیر نور خورشید به راحتی صورتی می شوند یا می‌سوزند، در حالی که افرادی که گرم هستند زیر نور خورشید برنز یا برنزه می‌شوند.

SKIN UNDERTONES

 

به مچ دستان خود نگاه گنبد. رگهای آبی روی مچ داخلی نشانگر سرد بودن ته رنگ پوستی است. رگهای سبز نشانگر گرم بودن ته رنگ پوستی است. سبز مایل به آبی  و یا تریکبی از هر دو رنگ نشان دهنده خنثی بودن ته رنگ پوستی است.

skin UNDERTONE

 

بعد از شناسایی ته رنگ پوستی خود حالا به راحتی میتوانید کرم پودر مناسب پوست خود را تشخیص دهید. اکثر برندها در نامگذاری رنگ آمیری محصولاتشان از حروف ( w:گرم ، C:سرد ، N:خنثی ) استفاده می‌کنند و شما بر اساس همین نامگذاری دسته رنگی کرم پودر خود را شناسایی می‌کنید.

به ابن نکته توجه داشته باشید که هنگامی که رنگ کرم پودر را انتخاب می‌کنید؛ تست رنگ را، روی مچ دست یا پشت دست خود انجام ندهید، زیرا در آن مکان‌ها رنگ پوست بسیار روشن تر از پوست واقعی شما است. بنابراین همیشه بهترین کار این است که آن را در امتداد خط فک یا روی گردن خود بکشید تا نزدیک ترین رنگ را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *