درباره رولوشن ایران

مجموعه رولوشن ایران به عنوان اولین تأمین کننده برند Revolution در ایران می باشد.

با تلاشهای فراوان توانستیم محصولات آرایشی رولووشن را به همگان معرفی کنیم. این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین عطر توانسته بعنوان تأمین کننده برندهای روز دنیا در ایران رقابت نماید. فروش آنلاین از دیگر فعالیتهای ما در طی این سالها بوده است که درکنار فروش عمده به آن بصورت تخصصی پرداخته ایم.

قیمت مناسب محصولات رولوشن به همراه کیفیت مطلوب آنها کمک کرد تاروز به روز طرفداران بیشتری را به خود جلب کند. تنوع بالای لوازم آرایشی Revolution ، هر گونه نیاز مشتری را برآورده می کند. ما تلاش کردیم با مشاوره و راهنمایی های مفید توسط همکاران واحد فروش بهترین گزینه را در جهت پاسخ به نیاز مشتریان پیشنهاد داده و به این ترتیب برند رولوشن توانست در کوتاهترین زمان ممکن در ایران جایگاه ویژه ای یابد.

در طی سالها با افزایش قیمت محصولات، خیلی از مصرف کنندگان به دنبال لوازم آرایش با کیفیت بالا و قیمت مناسب بودند تا بتوانند آنرا جایگزین محصولات گران قیمت کنند. رولوشن انتخاب بسیاری از همین مشتریان شد. 

از ویژگی های منحصربفرد مجموعه رولوشن ایران، تعهد در ارسال سریع و به موقع سفارشات مشتریان عزیز می باشد. از آنجائیکه تمامی محصولات عرضه شده در ایران موجود می باشد، لذا بلافاصله پس از دریافت سفارش از هر مشتری ، آماده ارسال آن هستیم. سفارشات در تهران با پیک و خارج از شهر تهران با پست پیشتاز ارسال می شود.

از دیگر خدمات ما به مشتریان عزیز، بسته بندی ویژه محصولات می باشد. لذا مشتریانی که محصولات ما را بعنوان هدیه خرید می کنند با درخواست از همکاران فروش می توانند سفارش خود را کادوپیچ و در بسته بندی شکیل و زیبایی دریافت نمایند.

پشتیبانی فروش بخشی از مجموعه هست که برای ما اهمیت چندانی داشته و سعی کرده ایم که رضایتمندی مشتریان عزیز را در طی این سال ها فراهم نمائیم.